Kargo Politikası

KARGO POLİTİKASI

Bu Kargo Politikası, LivvyPilow (“Satıcı”) tarafından işletilen www.livvypilow.com internet sitesi üzerinden verilen siparişlerin kargo ve teslimat süreçlerine ilişkin bilgilendirme amacıyla hazırlanmıştır.


1. KARGOYA TESLİM SÜRESİ

  • Siparişleriniz, ödeme onayının ardından 1–3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

  • Kampanya ve yoğunluk dönemlerinde bu süre değişiklik gösterebilir.


2. KARGO FİRMASI

Siparişleriniz, Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo firmaları aracılığıyla gönderilmektedir.


3. TESLİMAT SÜRESİ

  • Kargoya teslim edilen siparişler, teslimat adresine bağlı olarak 1–5 iş günü içerisinde ulaştırılır.

  • Kargo firmasından kaynaklanan gecikmelerden LivvyPilow sorumlu tutulamaz.


4. KARGO ÜCRETİ

  • Kargo ücreti, sipariş sırasında ödeme ekranında belirtilir.

  • Dönemsel kampanyalarda ücretsiz kargo uygulanabilir.


5. TESLİMAT ADRESİ VE ALICI SORUMLULUĞU

  • Siparişin, Alıcı tarafından doğru ve eksiksiz adres bilgileriyle verilmesi gerekmektedir.

  • Eksik veya hatalı adres nedeniyle yaşanan gecikme veya iade durumlarında sorumluluk Alıcı’ya aittir.


6. HASARLI / EKSİK TESLİMAT

  • Ürün teslimi sırasında kargo paketinin hasarlı olması halinde, kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturulması gerekmektedir.

  • Hasarlı veya eksik ürün durumlarında, teslimat tarihinden itibaren 3 gün içerisinde Satıcı ile iletişime geçilmelidir.


7. TESLİMATIN GERÇEKLEŞMEMESİ

  • Alıcı’nın teslimat adresinde bulunmaması halinde, kargo firması ürünü şubede bekletebilir veya Satıcı’ya iade edebilir.

  • Bu durumda oluşabilecek ek kargo masrafları Alıcı’ya aittir.


8. İLETİŞİM

Kargo süreçleriyle ilgili tüm soru ve talepleriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:


9. YÜRÜRLÜK

İşbu Kargo Politikası, Site üzerinde yayımlandığı tarihte yürürlüğe girer. LivvyPilow, gerekli gördüğü hallerde bu politikada değişiklik yapma hakkını saklı tutar.