Kargo Politikası
KARGO POLİTİKASI
Bu Kargo Politikası, LivvyPilow (“Satıcı”) tarafından işletilen www.livvypilow.com internet sitesi üzerinden verilen siparişlerin kargo ve teslimat süreçlerine ilişkin bilgilendirme amacıyla hazırlanmıştır.
1. KARGOYA TESLİM SÜRESİ
-
Siparişleriniz, ödeme onayının ardından 1–3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.
-
Kampanya ve yoğunluk dönemlerinde bu süre değişiklik gösterebilir.
2. KARGO FİRMASI
Siparişleriniz, Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo firmaları aracılığıyla gönderilmektedir.
3. TESLİMAT SÜRESİ
-
Kargoya teslim edilen siparişler, teslimat adresine bağlı olarak 1–5 iş günü içerisinde ulaştırılır.
-
Kargo firmasından kaynaklanan gecikmelerden LivvyPilow sorumlu tutulamaz.
4. KARGO ÜCRETİ
-
Kargo ücreti, sipariş sırasında ödeme ekranında belirtilir.
-
Dönemsel kampanyalarda ücretsiz kargo uygulanabilir.
5. TESLİMAT ADRESİ VE ALICI SORUMLULUĞU
-
Siparişin, Alıcı tarafından doğru ve eksiksiz adres bilgileriyle verilmesi gerekmektedir.
-
Eksik veya hatalı adres nedeniyle yaşanan gecikme veya iade durumlarında sorumluluk Alıcı’ya aittir.
6. HASARLI / EKSİK TESLİMAT
-
Ürün teslimi sırasında kargo paketinin hasarlı olması halinde, kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturulması gerekmektedir.
-
Hasarlı veya eksik ürün durumlarında, teslimat tarihinden itibaren 3 gün içerisinde Satıcı ile iletişime geçilmelidir.
7. TESLİMATIN GERÇEKLEŞMEMESİ
-
Alıcı’nın teslimat adresinde bulunmaması halinde, kargo firması ürünü şubede bekletebilir veya Satıcı’ya iade edebilir.
-
Bu durumda oluşabilecek ek kargo masrafları Alıcı’ya aittir.
8. İLETİŞİM
Kargo süreçleriyle ilgili tüm soru ve talepleriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz:
-
E-posta: info@livvypilow.com
9. YÜRÜRLÜK
İşbu Kargo Politikası, Site üzerinde yayımlandığı tarihte yürürlüğe girer. LivvyPilow, gerekli gördüğü hallerde bu politikada değişiklik yapma hakkını saklı tutar.